Seuraan kaikkia sovittuja verkkoja huoletta, ja olen erittäin liikuttunut selkeästi ilmaistusta ja hyvin sanotusta viestistäsi! 1000 kiitos! Kippis, hyvää ja hyvää lomaa 😉
Ymmärrän, että sinulle lähetetty viesti on huonosti ilmaistu, ja vielä kerran yksiselitteisen: shekit lähetetään, paitsi pankkimme määräämissä tapauksissa, jotka velvoittavat meidät varmistamaan henkilöllisyytesi.
Olemme aina halunneet, ettei tämä foorumi ole vaihtoehto asiakaspalvelulle. En pidä tätä sensuurina, kunhan julkaisen ja vastaan yleiseen kysymykseen, koska itse asiassa se tietysti kiinnostaa kaikkia pelaajia! Toisaalta asiakaspalvelun kanssa tekemäsi vaihdot on mielestäni säilyttävä yksityisinä, varsinkin kun tapaustasi käsittelee asiakaspäällikkö, joka on antanut sinulle nimensä ja joka siksi huolehtii sinusta henkilökohtaisesti. tapahtuu nopeasti! Lisäksi en "estä" nimenomaan sinuun liittyen, vaan koska muutoin tulee loogisesti houkutus tulla kertomaan henkilökohtaista asiansa tänne, ja olemme nähneet menneisyydessä, mitä tämä on valitettavasti antanut. Mutta en voi käyttää aikaani pelaajien ongelmiin vastaamiseen! Puhumattakaan siitä, että silloin on reagoitava muiden huolissaan olevien pelaajien vastauksiin... jne. Se on minulle käsittämätöntä, ymmärrä minua! Lisäksi minulla ei ole suoraa pääsyä kaikkiin tietoihisi, joten en voi kuitenkaan tarkistaa kaikkea suoraan itse.
Jos haluamme tämän tilan pysyvän miellyttävänä kaikille, olkaamme tietoisia, että tämä edellyttää kaikkien tiettyjen sääntöjen noudattamista. Mainitsen ilman sensuuria väärinkäsityksen, joka sinulla on asiakaspalvelun kanssa, ja kaikki pelaajat ovat voineet lukea sen!
Toivon, että ymmärrät eston merkityksen ja toiveeni, että henkilökohtaisten ongelmien käsittelyn, joka tapahtuu yksinomaan asiakaspalvelun toimesta, ja yleisten keskustelujen välillä, joita täällä käydään, ei synny sekaannusta.
Joten jälleen kerran saamasi viesti ansaitsee selvennyksen, vahvistan sen sinulle... ilman sensuuria... mutta tämä on asiakaspalvelun asia ja se on henkilökohtainen ongelma! Jos uusia ongelmia ilmenee tulevaisuudessa, en estä sinua ilmaisemasta itseäsi täällä.
Tiedän, että tyytymättömiä tulee olemaan, odotan kaikkia mahdollisia vastauksia, mutta kuten aina, toivon voivani luottaa siihen, että pysyt miellyttävänä minulle, vaikka et olisikaan samaa mieltä kanssani!
Vaihdot asiakaspalvelun kanssa ovat yksityisiä, mutta vahvistan 2Loup1:lle, että asiakaspalvelu on pyytänyt Cyriletfabia suostumaan tähän menettelyyn. Jälleen kerran, kun nämä tarkastukset on tehty ja vahvistettu pankissamme, ei ole enää huolta.
En ymmärrä, että olet epäselvä asiakaspalveluun! joka sanoo minulle ja I sivustolle: "emme lähetä shekkiä, vain siirtoja!" ... Uneksin tai pyydän jotain lol 😲
Vaihdokset asiakaspalveluun ovat yksityisiä, mutta vahvistan 2Loup1: lle, että asiakaspalvelu on pyytänyt Cyriletfabia noudattamaan tätä menettelyä. Jälleen kerran, kun nämä tarkastukset tehdään ja validoidaan pankkimme kanssa, ei enää ole huolia.
lisää tarkastuksia MadWin ! Sain juuri tietää, että MadWin ei lähetä MadWin enää! he tekevät vain siirtoja! pfff ... jotkut suuret pelaajat arvioivat, muille, kuten minä, pidän vähemmän ... se on enemmän pelisivusto, mutta kasino ...
Hei 🙋
Se ei ole 1. huhtikuuta 😵
Olet juuri oppinut, että kristallipallosi kanssa?
Tilasin x-tarkastuksia ja sain ne aina lyhyessä ajassa, paitsi kun virkamiesten karhut vittivät bordellin (postitoimisto) 😈