Pelaaja massou33 julkaisi viestin 03/09 21:17 MadWin foorumilla: MadWin Onko koneessa lentäjä ...? . Vastaa häntä MadWin ja vaihda muiden pelaajien kanssa - sivu 2

Scratch Ticket Tutti Frutti
Jäljellä olevien lippujen määrä:4313 / 9600
ansaita 100,00 EUR
löytää
Scoop Ticket
Jäljellä olevien lippujen määrä:1300 / 1300
ansaita 1 500,00 EUR
löytää
Scratch Ticket Juke Box
Jäljellä olevien lippujen määrä:3479 / 12000
ansaita 100,00 EUR
löytää
Scratch Ticket Juke Box
Jäljellä olevien lippujen määrä:12000 / 12000
ansaita 100,00 EUR
löytää
Scratch Ticket Tutti Frutti
Jäljellä olevien lippujen määrä:4313 / 9600
ansaita 100,00 EUR
löytää

aihe:  Onko koneessa lentäjä ...?
massou33
20 
03/09/2007 21:17:13

Hyvää iltaa,

18.8. jälkeen en ole saanut asiakaspalvelulta vastausta muutamiin esitettyihin kysymyksiin.

Voitin lahjan ( Catch A Prize loot) 14.8., sitä ei ole vieläkään lähetetty.

Tässä siis kysymykseni:
1. Kuinka kauan minun pitäisi odottaa "ison" lahjan lähettämistä?
2. Asiakaspalvelu sitoutuu vastaamaan 48-72 tunnin kuluessa, miten tämä hiljaisuus selittyy?

Ymmärrän tarinan lomista ja kaikesta, mutta se on vähintä, mitä voimme tehdä varoittaaksemme, ilmoittaaksemme käyttäjille, jotka useimmista heistä "maksavat" (ja jopa niin...)! Se ei ole monimutkaista, yksinkertainen viesti "tilini" käyttöliittymässä, joka ilmoittaa, että vastausaika on pidempi tällaiseen päivämäärään asti; pieni rivi UKK:ssa neuvomaan lahjojen toimitusajoista ja miksi jne.

Ilman sitä uskomme Bugs , menetämme itseluottamuksen mielestäni - toivottavasti - ilman syytä. Ja tukkimme liian maltillisen foorumin ja asiakaspalvelun, joka ei sitä tarvitse, luulen.

Kiitos ymmärryksestä.




DreamCentury-tuotemerkki
Ilmaisia ​​pelejä ilman ostovelvoitetta, ilmaisia ​​pelejä ja lahjoja

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Kaikki oikeudet pidätetään