Vastasin viime viikolla toisen viestin, joka kysyi samaa kysymystä, minkä vuoksi minusta tuntui, että pyyntösi lisäksi ei tarvinnut vastata, mutta pohjimmiltaan se yksinkertaisesti edellyttää ottaa huomioon, että summat ovat lomapäivänä. Tämän seurauksena olemme tällä hetkellä vähäisempiä, mikä pidentää asiakaspalvelua ja tulojen validointiaikaa. Pyydämme teitä anteeksi ja kiitos kärsivällisyydestänne. Ja sitten, kun lomamatko on ohi, kaikki jatkuu normaalisti muutaman päivän kuluttua ...
Hei, se ei ole henkilökohtainen kysymys, mistä haluaisin tietää, miksi se on ollut 15 päivää, koska tilani odottaa harjaa ja että kysymykseni asiakaspalveluun jää vastaamatta? Kiitos, että autat minua
Hei, halusin vain tietää, oliko MadWin joukkue MadWin kaksi viimeistä päivää? koska lähetin yksinkertaisen kysymyksen 48 tuntia sitten lahjasta ja vastauksesta kiitos teille