Hei En voi muuntaa pisteitäni sijoittamaan niitä sivustolle CadoVillage , minulle kerrotaan joka kerta, kun tapahtui virhe. Miten se tehdään? Kiitos vastauksista 🙂
puolestani minulla on yli 100 000 pistettä MadLotto - tilini madlotot ja MadWin ovat samat, kirjoitin asiakaspalveluun, enkä koskaan saanut vastausta täällä ...
Re - 🙋
Tässä tapauksessa en tiedä, mitä vastata sinulle. Palauta pyyntösi asiakaspalveluun.
Hyvää iltaa
PS: ilmoita meille heti, kun ongelma on ratkaistu. 🙁y)
puolestani minulla on yli 100 000 pistettä MadLotto - tilini madlotot ja MadWin ovat samat, kirjoitin asiakaspalveluun, enkä koskaan saanut vastausta täällä ...
Kiitos heille, mutta myös minulle! Tietosi on aina hyvä ottaa, Raphi! Tiedät kaiken kaikesta !!! 😉 Soitan sinut "Master Capellon" teknisiin tai muihin kysymyksiin ... )y):
Kiitos vielä kerran läsnäolostasi tässä foorumissa ja selityksistäsi, selkeistä, selkeistä ja täsmällisistä.
Vilpittömästi, 🙂 Fred.
Hei Fred!
Itse en pidä vastaamattomista kysymyksistä. Joskus vain vähän. Monet vastaukset ovat sivustolla, vain kaivaa vähän. Joskus törmänmme luuhun ja kysymme itseltämme myös kysymyksen 😂
Kiitos tästä viestistä 🌹
Hyvää päivää, Raphi
"Tiedemies ei ole se mies, joka antaa oikeat vastaukset. Hän on se, joka esittää oikeat kysymykset." - Claude Lévi-Strauss
Hei En voi muuntaa pisteitäni sijoittamaan niitä sivustolle CadoVillage , minulle kerrotaan aina, kun tapahtui virhe. Miten se tehdään? Kiitos vastauksista 🙂
Hyvää iltaa! 🙋
2 syytä tulevat usein takaisin: - Onko sinulla vähintään 100 000 pistettä MadLotto ? - Sinun CadoVillage MadLotto tilejä ja ne liittyvät DreamCard (sama nimi, sama nimi, sama postinumero ja jopa sähköpostiosoite)?
Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun ja näyttöön tulee tarkka virheilmoitus.