Pelaaja webmaster julkaisi viestin 13/11 14:25 MadWin foorumilla: MadWin Ilmoitus kaikille: asiakaspalvelu ja sinä . Vastaa häntä MadWin ja vaihda muiden pelaajien kanssa
Ilmaisia pelejä! Rekisteröidy ja pelaa yli 1000 peliä! + 12 000,00 euron voitot viikossa!
Asiakaspalvelumme vastausajat ovat olleet poikkeukselliset kolmen kuukauden ajan, minkä osoittavat kaikki ilmoitukset, jotka voittajamme lähettää meille postitse lahjan vastaanottamisen jälkeen.
On kuitenkin totta, että viime viikon viiveemme ovat olleet paljon pidempiä, koska olemme hieman ylikuormituneita viesteistä, jotka seuraavat sivustoilla 11.9. tapahtuneita Bugs 🤕 Periaatteessa meidän on vielä parannettava reaktioaikojamme suuri pyyntöjen tulva.
Pyydän siksi teiltä kaikilta hieman ylimääräistä kärsivällisyyttä ja ymmärrystä: heti kun suuria Bugs ilmenee MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFunissa ja nyt MadGamesissa, asiakaspalvelua pyydetään voimakkaasti ja vastausaikamme pitenevät luonnollisesti.
Puhumattakaan siitä, että torstai 11.11. oli vapaapäivä, eikä se auta!
Asian pitäisi palata normaaliksi maanantaina 22.11.
Perjantai, se on yksitoista menneisyydestä, ei vastausta viestiin lähetetty eilen klo 040 sc, ei chat-asiakas eilen, viestejä ei vahvistettu päivä eilen foorumi, eikä mitään tietoa lähetetään seinälle 🙁 jo loma?
🙋 Onnea töiden runsaudessa, voittajat varmasti kärsivällisesti kun muut toivovat voiton jäävät... hyvää loppuvuotta 2013
Hei kaikki ! 🙋🙋
Asiakaspalvelumme vastausajat ovat olleet poikkeukselliset kolmen kuukauden ajan, minkä osoittavat kaikki ilmoitukset, jotka voittajamme lähettää meille postitse lahjan vastaanottamisen jälkeen.
On kuitenkin totta, että viime viikon viiveemme ovat olleet paljon pidempiä, koska olemme hieman ylikuormituneita viesteistä, jotka seuraavat sivustoilla 11.9. tapahtuneita Bugs 🤕 Periaatteessa meidän on vielä parannettava reaktioaikojamme suuri pyyntöjen tulva.
Pyydän siksi teiltä kaikilta hieman ylimääräistä kärsivällisyyttä ja ymmärrystä: heti kun suuria Bugs ilmenee MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFunissa ja nyt MadGamesissa, asiakaspalvelua pyydetään voimakkaasti ja vastausaikamme pitenevät luonnollisesti.
Puhumattakaan siitä, että torstai 11.11. oli vapaapäivä, eikä se auta!
Asian pitäisi palata normaaliksi maanantaina 22.11.
Voisiko asiakaspalvelu olla sallimatta viestin poistamista, kun sillä ei enää ole mitään syytä olla? SV olisi vähemmän tungosta. Madpoints-muuntamisen jälkeen saadut luotot hyvitetään nyt tililleni, mutta viestit ovat vireillä.
13/11/2010. Hei, JP!
Tämä ajatus on ollut päänsä jonkin aikaa! Kunnianosoitukset teille, jotka ovat ilmaisseet sen ja kuka on hyvin mukana! Erittäin hyvä idea niille pelaajille, jotka haluavat lopettaa OBSOLETista tulleet pyynnöt! SC on "tuuletettu".
Bravo JP!
RECO-RECO-RECO !!!
vilpittömästi,
Fred.
🙋 Hei kaikki!
Täysin samaa mieltä. Se olisi aikaa säästäjä kaikille! 🙁y)
tänä aamuna en voi muodostaa yhteyttä lettrixiin ilmaisille kierroksille, ja liitä minut asiakaspalveluun, jotta voin ilmoittaa siitä, kuten se ilmestyy näkyviin tulevassa viestissä
Niinpä käyn läpi tämän foorumin ja toivon, että ongelma ratkaistaan pian kiitos