Valvontakomitea ei ratkaise tätä ongelmaa vaan pikemminkin teknistä ryhmää, mutta maaliskuun alusta lähtien näyttää siltä, että he eivät pysty ratkaisemaan tätä riitaa 🤕
Minulla on myös sama ongelma, mielestäni sen sijaan, että sanottaisiin, että vain asiakaspalvelu voi auttaa meitä, se pitäisi nähdä ongelman korjaamiseksi. ^^
Pystyin lähettämään tänään päivämäärän, kellonajan, kuvauksen, tapahtuman numeron, edunsaajan ja määrän asiakaspalveluun heidän tehtävänsä helpottamiseksi .... 🤔
Minäkin odotan vielä vastausta, koska otin yhteyttä asiakaspalveluun, koska tapahtuma tiesi perjantai-iltana ..... vieläkään vastausta, silti mitään luottoa, mutta tilini internet + vielä veloitetaan ja minä Olen ... anteeksi 🙁
Se on 5 päivää tänä iltana .... myös viikonloppuna
Minulla oli internet-luottojen ostotilanne perjantaina. Internet-tilini plus on veloitettu 3 kertaa 10 euroa ja minulla ei ollut luottoa !! joka kerta, kun minulle kerrottiin, oli ongelma 😕
Varoitin välittömästi, että SFR palautti minulle 2 kertaa 10 euroa, mutta se on 10 euroa veloitettu ja josta minulla ei ollut luottoa! missä nämä 10 euroa ovat? 😡 Ilmoitin välittömästi asiakaspalveluun, ja minulla ei ole vielä vastauksia maanantaina klo 13 ...
Onko tämä tapahtunut jollekin muulle Internet-maksun suorittamiseen?
🙋🙋
Kyllä minulla on sama ongelma, mutta odotan vastauksia.